trustworthiness *

usaldusväärsus (3)

olemus
ISO/IEC TR 24028, ISO/IEC 22989:
huvipoole ootustele kontrollitava vastavuse võime
(i) olenevalt kontekstist või sektorist ning ka konkreetsest tootest või teenusest, andmestikust ja kasutatavast tehnoloogiast tulevad arvesse ja vajavad huvipoolte ootuste täitmiseks kontrollimist erinevad tunnused
(ii) usaldusväärsuse tunnuste hulka kuuluvad näiteks töökindlus, käideldavus, paindlikkus, turvalisus, privaatsus, ohutus, vastutavus, läbipaistvus, terviklus, autentsus, kvaliteet ja kasutatavus
(iii) usaldusväärsus on atribuut, mida saab kohaldada teenustele, toodetele, tehnoloogiale, andmetele ja teabele, kuid valitsemise kontekstis ka organisatsioonidele
= ability to meet stakeholder expectations in a verifiable way
Note 1. Depending on the context or sector, and also on the specific product or service, data and technology used, different characteristics apply and need verification to ensure stakeholders’expectations are met.
Note 2. Characteristics of trustworthiness include, for instance, reliability, availability, resilience, security, privacy, safety, accountability, transparency, integrity, authenticity, quality and usability.
Note 3. Trustworthiness is an attribute that can be applied to services, products, technology, data and information as well as, in the context of governance, to organizations.

Toimub laadimine

trustworthiness *

usaldusväärsus (3)

olemus
ISO/IEC TR 24028, ISO/IEC 22989:
huvipoole ootustele kontrollitava vastavuse võime
(i) olenevalt kontekstist või sektorist ning ka konkreetsest tootest või teenusest, andmestikust ja kasutatavast tehnoloogiast tulevad arvesse ja vajavad huvipoolte ootuste täitmiseks kontrollimist erinevad tunnused
(ii) usaldusväärsuse tunnuste hulka kuuluvad näiteks töökindlus, käideldavus, paindlikkus, turvalisus, privaatsus, ohutus, vastutavus, läbipaistvus, terviklus, autentsus, kvaliteet ja kasutatavus
(iii) usaldusväärsus on atribuut, mida saab kohaldada teenustele, toodetele, tehnoloogiale, andmetele ja teabele, kuid valitsemise kontekstis ka organisatsioonidele
= ability to meet stakeholder expectations in a verifiable way
Note 1. Depending on the context or sector, and also on the specific product or service, data and technology used, different characteristics apply and need verification to ensure stakeholders’expectations are met.
Note 2. Characteristics of trustworthiness include, for instance, reliability, availability, resilience, security, privacy, safety, accountability, transparency, integrity, authenticity, quality and usability.
Note 3. Trustworthiness is an attribute that can be applied to services, products, technology, data and information as well as, in the context of governance, to organizations.

Palun oodake...

Tõrge

trustworthiness *

usaldusväärsus (3)

olemus
ISO/IEC TR 24028, ISO/IEC 22989:
huvipoole ootustele kontrollitava vastavuse võime
(i) olenevalt kontekstist või sektorist ning ka konkreetsest tootest või teenusest, andmestikust ja kasutatavast tehnoloogiast tulevad arvesse ja vajavad huvipoolte ootuste täitmiseks kontrollimist erinevad tunnused
(ii) usaldusväärsuse tunnuste hulka kuuluvad näiteks töökindlus, käideldavus, paindlikkus, turvalisus, privaatsus, ohutus, vastutavus, läbipaistvus, terviklus, autentsus, kvaliteet ja kasutatavus
(iii) usaldusväärsus on atribuut, mida saab kohaldada teenustele, toodetele, tehnoloogiale, andmetele ja teabele, kuid valitsemise kontekstis ka organisatsioonidele
= ability to meet stakeholder expectations in a verifiable way
Note 1. Depending on the context or sector, and also on the specific product or service, data and technology used, different characteristics apply and need verification to ensure stakeholders’expectations are met.
Note 2. Characteristics of trustworthiness include, for instance, reliability, availability, resilience, security, privacy, safety, accountability, transparency, integrity, authenticity, quality and usability.
Note 3. Trustworthiness is an attribute that can be applied to services, products, technology, data and information as well as, in the context of governance, to organizations.

Andmete allalaadimisel või töötlemisel esines tehniline tõrge.
Vabandame!