ISM (3)

ISM-meetod (2)

(= integrated service management,
"integreeritud teenusehaldus")

olemus
üks IT-teenuste halduse mudeleid,
ilmus 2010. a, põhineb ITIL-i karkassil ja protsessikesksel mudelil
=
an IT management model that is based on the ITIL framework and focuses on some core processes

ülevaateid
https://www.vanharen.net/blog/it-management/the-ism-method-version-3-in-3-minutes/

vt ka
- ISM-meeod (1)

Toimub laadimine

ISM (3)

ISM-meetod (2)

(= integrated service management,
"integreeritud teenusehaldus")

olemus
üks IT-teenuste halduse mudeleid,
ilmus 2010. a, põhineb ITIL-i karkassil ja protsessikesksel mudelil
=
an IT management model that is based on the ITIL framework and focuses on some core processes

ülevaateid
https://www.vanharen.net/blog/it-management/the-ism-method-version-3-in-3-minutes/

vt ka
- ISM-meeod (1)

Palun oodake...

Tõrge

ISM (3)

ISM-meetod (2)

(= integrated service management,
"integreeritud teenusehaldus")

olemus
üks IT-teenuste halduse mudeleid,
ilmus 2010. a, põhineb ITIL-i karkassil ja protsessikesksel mudelil
=
an IT management model that is based on the ITIL framework and focuses on some core processes

ülevaateid
https://www.vanharen.net/blog/it-management/the-ism-method-version-3-in-3-minutes/

vt ka
- ISM-meeod (1)

Andmete allalaadimisel või töötlemisel esines tehniline tõrge.
Vabandame!