service quality*

teenuse kvaliteet

olemus
ISO/IEC 2382-36:
(kvalteedihaldus) kliendi rahuldamist võimaldav teenuse kõigi otseste ja kaudsete omaduste kogum
= (quality management) overall collection of implicit and explicit characteristics that the service can satisfy the customer

Toimub laadimine

service quality*

teenuse kvaliteet

olemus
ISO/IEC 2382-36:
(kvalteedihaldus) kliendi rahuldamist võimaldav teenuse kõigi otseste ja kaudsete omaduste kogum
= (quality management) overall collection of implicit and explicit characteristics that the service can satisfy the customer

Palun oodake...

Tõrge

service quality*

teenuse kvaliteet

olemus
ISO/IEC 2382-36:
(kvalteedihaldus) kliendi rahuldamist võimaldav teenuse kõigi otseste ja kaudsete omaduste kogum
= (quality management) overall collection of implicit and explicit characteristics that the service can satisfy the customer

Andmete allalaadimisel või töötlemisel esines tehniline tõrge.
Vabandame!