organizational data

organisatsiooniandmed

olemus
(1) ISO/IEC 22123-1:
klass andmeobjekte, mis on õiguslikel, lepingulistel
või muudel põhjustel organisatsiooni kontrolli all
(i) organisatsioon võib olla tulundusettevõte, mittetulunduslik organisatsioon, avalik-õiguslik asutus, riigiasutus, valitsusväline, rahvusvaheline organisatsioon, ning võib olla väike, keskmine või suur
(ii) kliendisisu andmed on organisatsiooniandmed, kui pilvteenuse klient on organisatsioon ja seega mitte füüsiline isik
(iii) pilvteenuse tarnija andmed on olemuselt alati organisatsioonianmed
(iv) organisatsiooniandmeteks võib olla segaandmestik
= class of data objects under the control, by legal, contractual or other reasons, of an organization
Note 1. An organization can be a for-profit company, a non-profit organization, a public or government agency, a non-governmental organization or an international organization, and can be small, medium or large.
Note 2. Customer content data is organizational data when the cloud service customer is an organization and thus not a natural person.
Note 3. Cloud service provider data is always organizational data by nature.
Note 4. Organizational data can be a mixed dataset.

(2) organisatsiooni kirjeldavad andmed
https://ideas.repec.org/p/rsw/rswwps/rswwps67.html

vt ka
- kaitstavad organisatsiooniandmed

Toimub laadimine

organizational data

organisatsiooniandmed

olemus
(1) ISO/IEC 22123-1:
klass andmeobjekte, mis on õiguslikel, lepingulistel
või muudel põhjustel organisatsiooni kontrolli all
(i) organisatsioon võib olla tulundusettevõte, mittetulunduslik organisatsioon, avalik-õiguslik asutus, riigiasutus, valitsusväline, rahvusvaheline organisatsioon, ning võib olla väike, keskmine või suur
(ii) kliendisisu andmed on organisatsiooniandmed, kui pilvteenuse klient on organisatsioon ja seega mitte füüsiline isik
(iii) pilvteenuse tarnija andmed on olemuselt alati organisatsioonianmed
(iv) organisatsiooniandmeteks võib olla segaandmestik
= class of data objects under the control, by legal, contractual or other reasons, of an organization
Note 1. An organization can be a for-profit company, a non-profit organization, a public or government agency, a non-governmental organization or an international organization, and can be small, medium or large.
Note 2. Customer content data is organizational data when the cloud service customer is an organization and thus not a natural person.
Note 3. Cloud service provider data is always organizational data by nature.
Note 4. Organizational data can be a mixed dataset.

(2) organisatsiooni kirjeldavad andmed
https://ideas.repec.org/p/rsw/rswwps/rswwps67.html

vt ka
- kaitstavad organisatsiooniandmed

Palun oodake...

Tõrge

organizational data

organisatsiooniandmed

olemus
(1) ISO/IEC 22123-1:
klass andmeobjekte, mis on õiguslikel, lepingulistel
või muudel põhjustel organisatsiooni kontrolli all
(i) organisatsioon võib olla tulundusettevõte, mittetulunduslik organisatsioon, avalik-õiguslik asutus, riigiasutus, valitsusväline, rahvusvaheline organisatsioon, ning võib olla väike, keskmine või suur
(ii) kliendisisu andmed on organisatsiooniandmed, kui pilvteenuse klient on organisatsioon ja seega mitte füüsiline isik
(iii) pilvteenuse tarnija andmed on olemuselt alati organisatsioonianmed
(iv) organisatsiooniandmeteks võib olla segaandmestik
= class of data objects under the control, by legal, contractual or other reasons, of an organization
Note 1. An organization can be a for-profit company, a non-profit organization, a public or government agency, a non-governmental organization or an international organization, and can be small, medium or large.
Note 2. Customer content data is organizational data when the cloud service customer is an organization and thus not a natural person.
Note 3. Cloud service provider data is always organizational data by nature.
Note 4. Organizational data can be a mixed dataset.

(2) organisatsiooni kirjeldavad andmed
https://ideas.repec.org/p/rsw/rswwps/rswwps67.html

vt ka
- kaitstavad organisatsiooniandmed

Andmete allalaadimisel või töötlemisel esines tehniline tõrge.
Vabandame!