cloud service qualitative objective
pilvteenuse kvalitatiivsiht
= cloud SQO
olemus
ISO/IEC 22123-1:
pilvteenusetarnija kohustumus pilvteenuse mingi kvalitatiivse karakteristiku väärtusena nimetusskaalal või järjestusskaalal,
(i) kvalitatiivsiht võidakse väljendada loendina
(ii) enamasti nõuab kvalitatiivne karakteristik inimtõlgendust
(iii) järjestusskaala võimaldab karakteristiku olemasolu või puudumist
= commitment a cloud service provider makes for a specific, qualitative characteristic of a cloud service, where the value follows the nominal scale or ordinal scale
Note 1. A cloud service qualitative objective may be expressed as an enumerated list.
Note 2. Qualitative characteristics typically require human interpretation.
Note 3. The ordinal scale allows for existence/nonexistence.
näiteid
https://cloudsecurityalliance.org/blog/2020/03/20/continuous-auditing-and-continuous-certification/
https://medium.com/@charles.vissol/continuous-security-auditing-for-cloud-services-d3c289645db5
vt ka
- pilvteenuse sihttase