gamification

mängustus

olemus
(arvuti)mängude põhimõtete ja lahendusviiside
rakendamine mänguvälistel aladel
inimeste motiveerimiseks eesmärke saavutama,
toetub inimeste kalduvustele liikuda
võistluse, saavutuse, staatuse, altruismi, koostöö jms poole
=
the incorporation of game-style incentives into everyday or non-game activities

mängulikke elemente
dünaamika:
stsenaarium nõuab tähelepanu ja kiiret reageerimist
virtuaaltasu:
punktid, võrdlus, tasemed, mänguraha, aumärgid jms
kujundus:
emotsionaalset hõivet soodustav mängulik üldmulje
sotsiaalne interaktsioon:
mängijate koostöö ja võistluse vahendid

ülevaateid
https://en.wikipedia.org/wiki/Gamification

http://enterprise-gamification.com/mediawiki/index.php?title=Main_Page

infoturbes
https://csrc.nist.gov/CSRC/media/Events/Federal-Information-Systems-Security-Educators-As/documents/9.pdf

https://arxiv.org/pdf/1903.08454.pdf

https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:1471260/FULLTEXT01.pdf

Toimub laadimine

gamification

mängustus

olemus
(arvuti)mängude põhimõtete ja lahendusviiside
rakendamine mänguvälistel aladel
inimeste motiveerimiseks eesmärke saavutama,
toetub inimeste kalduvustele liikuda
võistluse, saavutuse, staatuse, altruismi, koostöö jms poole
=
the incorporation of game-style incentives into everyday or non-game activities

mängulikke elemente
dünaamika:
stsenaarium nõuab tähelepanu ja kiiret reageerimist
virtuaaltasu:
punktid, võrdlus, tasemed, mänguraha, aumärgid jms
kujundus:
emotsionaalset hõivet soodustav mängulik üldmulje
sotsiaalne interaktsioon:
mängijate koostöö ja võistluse vahendid

ülevaateid
https://en.wikipedia.org/wiki/Gamification

http://enterprise-gamification.com/mediawiki/index.php?title=Main_Page

infoturbes
https://csrc.nist.gov/CSRC/media/Events/Federal-Information-Systems-Security-Educators-As/documents/9.pdf

https://arxiv.org/pdf/1903.08454.pdf

https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:1471260/FULLTEXT01.pdf

Palun oodake...

Tõrge

gamification

mängustus

olemus
(arvuti)mängude põhimõtete ja lahendusviiside
rakendamine mänguvälistel aladel
inimeste motiveerimiseks eesmärke saavutama,
toetub inimeste kalduvustele liikuda
võistluse, saavutuse, staatuse, altruismi, koostöö jms poole
=
the incorporation of game-style incentives into everyday or non-game activities

mängulikke elemente
dünaamika:
stsenaarium nõuab tähelepanu ja kiiret reageerimist
virtuaaltasu:
punktid, võrdlus, tasemed, mänguraha, aumärgid jms
kujundus:
emotsionaalset hõivet soodustav mängulik üldmulje
sotsiaalne interaktsioon:
mängijate koostöö ja võistluse vahendid

ülevaateid
https://en.wikipedia.org/wiki/Gamification

http://enterprise-gamification.com/mediawiki/index.php?title=Main_Page

infoturbes
https://csrc.nist.gov/CSRC/media/Events/Federal-Information-Systems-Security-Educators-As/documents/9.pdf

https://arxiv.org/pdf/1903.08454.pdf

https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:1471260/FULLTEXT01.pdf

Andmete allalaadimisel või töötlemisel esines tehniline tõrge.
Vabandame!