level of service
teenusetase (2)
Õ: mitte "teenustase" (= tase eraldi teenusena),
vaid nagu veetase või arengutase
olemus
ISO 55000:
organisatsiooni sotsiaalseid, poliitilisi, keskkonna-alaseid
või majanduslikke tulemeid kajastavad parameetrid
või nende kombinatsioonid, näiteks ohutus, kliendi rahulolu, kvaliteet, kogus, suutvus, usaldatavus, operatiivsus, keskkonnasõbralikkus, maksumus, kättesaadavus
=
parameters, or combination of parameters, which reflect social, political, environmental and economic outcomes that the organization delivers
Note. The parameters can include safety, customer satisfaction, quality, quantity, capacity, reliability, responsiveness, environmental acceptability, cost and availability.
ülevaateid
https://en.wikipedia.org/wiki/Levels_of_service
https://en.wikipedia.org/wiki/Service-level_agreement
https://www.assetinsights.net/Glossary/G_Level_of_Service.html
https://www.assetinsights.net/Glossary/G_Level_of_Service_Technical.html
vt ka
- tase
- teenusetase (1)
- teenusetasemelepe