user engagement *

kaasavus

olemus
ISO/IEC 25010:
toote võime esitada funktsioone ja teavet kutsuvalt ja motiveerivalt, pidevat interaktsiooni õhutades;
see tähendab toote selliseid omadusi, mis suurendavad kasutaja mõnu ja rahulolu, näiteks harmoonilist värvi, intuitiivset kasutajaliidest ja sõbralikke hääljuhiseid
= capability of a product to present functions and information in an inviting and motivating manner
encouraging continued interaction
Note. This refers to properties of the product that increase the pleasure and satisfaction of the user, such as harmonious colour, intuitive user interface and friendly voice guidance.

Toimub laadimine

user engagement *

kaasavus

olemus
ISO/IEC 25010:
toote võime esitada funktsioone ja teavet kutsuvalt ja motiveerivalt, pidevat interaktsiooni õhutades;
see tähendab toote selliseid omadusi, mis suurendavad kasutaja mõnu ja rahulolu, näiteks harmoonilist värvi, intuitiivset kasutajaliidest ja sõbralikke hääljuhiseid
= capability of a product to present functions and information in an inviting and motivating manner
encouraging continued interaction
Note. This refers to properties of the product that increase the pleasure and satisfaction of the user, such as harmonious colour, intuitive user interface and friendly voice guidance.

Palun oodake...

Tõrge

user engagement *

kaasavus

olemus
ISO/IEC 25010:
toote võime esitada funktsioone ja teavet kutsuvalt ja motiveerivalt, pidevat interaktsiooni õhutades;
see tähendab toote selliseid omadusi, mis suurendavad kasutaja mõnu ja rahulolu, näiteks harmoonilist värvi, intuitiivset kasutajaliidest ja sõbralikke hääljuhiseid
= capability of a product to present functions and information in an inviting and motivating manner
encouraging continued interaction
Note. This refers to properties of the product that increase the pleasure and satisfaction of the user, such as harmonious colour, intuitive user interface and friendly voice guidance.

Andmete allalaadimisel või töötlemisel esines tehniline tõrge.
Vabandame!