service desk

toekeskus

olemus
suhtluskeskus, ainus ühenduspunkt ettevõtte ning ta klientide, töötajate ja äripartnerite vahel, peab intsidentide ja teenusetaotluste korral tagama kasutajaile asjakohase ja õigeaegse abi

ISO/IEC/IEEE 24765:
klientide poole pööratud tugirühm teenust puudutavate
intsidentide, muutmistaotluste ja kaebuste tsentraliseeritud lahendamiseks
= customer-facing support group for centralized resolution of incidents, change requests, and complaints concerning a service

ülevaateid
https://en.wikipedia.org/wiki/IT_service_management#Tools

vt ka
- konsultatsioonipunkt

Toimub laadimine

service desk

toekeskus

olemus
suhtluskeskus, ainus ühenduspunkt ettevõtte ning ta klientide, töötajate ja äripartnerite vahel, peab intsidentide ja teenusetaotluste korral tagama kasutajaile asjakohase ja õigeaegse abi

ISO/IEC/IEEE 24765:
klientide poole pööratud tugirühm teenust puudutavate
intsidentide, muutmistaotluste ja kaebuste tsentraliseeritud lahendamiseks
= customer-facing support group for centralized resolution of incidents, change requests, and complaints concerning a service

ülevaateid
https://en.wikipedia.org/wiki/IT_service_management#Tools

vt ka
- konsultatsioonipunkt

Palun oodake...

Tõrge

service desk

toekeskus

olemus
suhtluskeskus, ainus ühenduspunkt ettevõtte ning ta klientide, töötajate ja äripartnerite vahel, peab intsidentide ja teenusetaotluste korral tagama kasutajaile asjakohase ja õigeaegse abi

ISO/IEC/IEEE 24765:
klientide poole pööratud tugirühm teenust puudutavate
intsidentide, muutmistaotluste ja kaebuste tsentraliseeritud lahendamiseks
= customer-facing support group for centralized resolution of incidents, change requests, and complaints concerning a service

ülevaateid
https://en.wikipedia.org/wiki/IT_service_management#Tools

vt ka
- konsultatsioonipunkt

Andmete allalaadimisel või töötlemisel esines tehniline tõrge.
Vabandame!