complaint
kaebus (1); reklamatsioon, kahjutasunõue
olemus
ISO 9000, ISO 10002, ISO/IEC Guide 76:
organisatsioonile esitatud rahulolematuse avaldus,
mis puudutab ta toodet või teenust või
kaebusekäsitluse protsessi, millelt oodatakse
reageerimist või lahendust
= expression of dissatisfaction made to an organization, related to its product or service, or the complaints-handling process itself, where a response or resolution is explicitly or implicitly expected
ISO/IEC 17000:
protestist erinev
isiku või organisatsiooni rahulolematuse avaldus
vastavushindamise organile või akrediteerimisorganile
selle organi tegevuse kohta;
tegevuse tulem võib olla näiteks
aruanne, sertifikaat, lahknevuse nentimine
= expression of dissatisfaction, other than appeal, by any person or organization to a conformity assessment body or an accreditation body, relating to the activities of that body, where a response is expected
ISO/IEC/IEEE 15289, 24765:
andmik, mis näitab
tajutud lahknevust teenusetasemeleppest või
kliendi rahulolematust teenusega
= record of perceived non‐compliance with a service level agreement or customer dissatisfaction with service
ülevaateid
https://en.wikipedia.org/wiki/Consumer_complaint
https://en.wikipedia.org/wiki/Complaint_system
https://training.nottingham.ac.uk/Public/Complaint-Handling-Workbook.pdf
http://www.law.state.ak.us/pdf/consumer/sample_letter.pdf
https://en.wikipedia.org/wiki/Complaint
vt ka
- kaebus (2)
- masskaebusetase