prototype-based programming

prototüüpprogrammeerimine, isendprogrammeerimine

olemus
klassideta objektprogrammeerimine, mille puhul käitumise taaskasutus (pärilus) tekitatakse olemasolevate objektide (prototüüpide) kloonimisega
= classless object-oriented programming, in which behavior reuse (inheritance) is created by cloning existing objects (prototypes)

ülevaateid
https://en.wikipedia.org/wiki/Prototype-based_programming

http://c2.com/cgi/wiki?PrototypeBasedProgramming

http://www.laputan.org/reflection/warfare.html

Toimub laadimine

prototype-based programming

prototüüpprogrammeerimine, isendprogrammeerimine

olemus
klassideta objektprogrammeerimine, mille puhul käitumise taaskasutus (pärilus) tekitatakse olemasolevate objektide (prototüüpide) kloonimisega
= classless object-oriented programming, in which behavior reuse (inheritance) is created by cloning existing objects (prototypes)

ülevaateid
https://en.wikipedia.org/wiki/Prototype-based_programming

http://c2.com/cgi/wiki?PrototypeBasedProgramming

http://www.laputan.org/reflection/warfare.html

Palun oodake...

Tõrge

prototype-based programming

prototüüpprogrammeerimine, isendprogrammeerimine

olemus
klassideta objektprogrammeerimine, mille puhul käitumise taaskasutus (pärilus) tekitatakse olemasolevate objektide (prototüüpide) kloonimisega
= classless object-oriented programming, in which behavior reuse (inheritance) is created by cloning existing objects (prototypes)

ülevaateid
https://en.wikipedia.org/wiki/Prototype-based_programming

http://c2.com/cgi/wiki?PrototypeBasedProgramming

http://www.laputan.org/reflection/warfare.html

Andmete allalaadimisel või töötlemisel esines tehniline tõrge.
Vabandame!