cloud service qualitative objective

pilvteenuse kvalitatiivsiht

olemus
ISO/IEC 22123-1:
pilvteenusetarnija kohustumus
pilvteenuse mingi kvalitatiivse karakteristiku
(mis enamasti nõuab inimtõlgendust)
väärtuse(loendi)na nimetusskaalal või järjestusskaalal, sealhulgas karakteristiku olemasolu või puudumisena
=
commitment a cloud service provider makes for a specific, qualitative characteristic of a cloud service, where the value follows the nominal scale or ordinal scale
Note 1. A cloud service qualitative objective may be expressed as an enumerated list.
Note 2. Qualitative characteristics typically require human interpretation.
Note 3. The ordinal scale allows for existence/nonexistence.


turbe osas
https://cloudsecurityalliance.org/blog/2020/03/20/continuous-auditing-and-continuous-certification/

vt ka
- pilvteenuse sihttase

Toimub laadimine

cloud service qualitative objective

pilvteenuse kvalitatiivsiht

olemus
ISO/IEC 22123-1:
pilvteenusetarnija kohustumus
pilvteenuse mingi kvalitatiivse karakteristiku
(mis enamasti nõuab inimtõlgendust)
väärtuse(loendi)na nimetusskaalal või järjestusskaalal, sealhulgas karakteristiku olemasolu või puudumisena
=
commitment a cloud service provider makes for a specific, qualitative characteristic of a cloud service, where the value follows the nominal scale or ordinal scale
Note 1. A cloud service qualitative objective may be expressed as an enumerated list.
Note 2. Qualitative characteristics typically require human interpretation.
Note 3. The ordinal scale allows for existence/nonexistence.


turbe osas
https://cloudsecurityalliance.org/blog/2020/03/20/continuous-auditing-and-continuous-certification/

vt ka
- pilvteenuse sihttase

Palun oodake...

Tõrge

cloud service qualitative objective

pilvteenuse kvalitatiivsiht

olemus
ISO/IEC 22123-1:
pilvteenusetarnija kohustumus
pilvteenuse mingi kvalitatiivse karakteristiku
(mis enamasti nõuab inimtõlgendust)
väärtuse(loendi)na nimetusskaalal või järjestusskaalal, sealhulgas karakteristiku olemasolu või puudumisena
=
commitment a cloud service provider makes for a specific, qualitative characteristic of a cloud service, where the value follows the nominal scale or ordinal scale
Note 1. A cloud service qualitative objective may be expressed as an enumerated list.
Note 2. Qualitative characteristics typically require human interpretation.
Note 3. The ordinal scale allows for existence/nonexistence.


turbe osas
https://cloudsecurityalliance.org/blog/2020/03/20/continuous-auditing-and-continuous-certification/

vt ka
- pilvteenuse sihttase

Andmete allalaadimisel või töötlemisel esines tehniline tõrge.
Vabandame!