AKIT
English Eesti

customer relationship management

kliendihaldus

olemus
firmade tavad, strateegiad ja tehnoloogiad
klientide interaktsioonide ja andmete
halduseks ja analüüsimiseks
kliendi kogu elutsükli kestel, eesmärkideks
- kliendisuhete arendamine
- klientide säilitamine
- läbimüügi suurendamine

andmehõive
- ühendatakse klienditeave eri kanalitest:
---- firma veebilehelt
---- telefoni teel
---- elusvestlusega
---- otsepostitustega
---- turundusmaterjalidega
---- sotsiaalmeediumist
- kogutakse
---- isikuandmeid
---- ostulugusid
---- ostueelistusi
---- hooleaineid

täpsemalt
https://www.onebusiness.ca/sites/default/files/MEDI_Booklet_Customer_Relationship_Management_Accessible_E.pdf

http://studyslide.com/doc/22321/customer-relations-management

http://faculty.uml.edu/spowell/62.601/MATERIALS/ch04%20Cust%20Relationship%20Mgmt.ppt

http://www.iti.ac.pg/wp-content/uploads/2016/08/customer-relation-management-publication.pdf

https://www.project-sherpa.eu/customer-relation-management-smart-information-systems-and-ethics/

vahendeid
https://www.techiexpert.com/5-key-factors-to-choose-customer-relation-management-software/

https://www.softwaretestinghelp.com/best-crm-software-tools/

https://www.netsolutions.com/insights/top-crm-software-for-businesses/

vt ka
- klienditugi