customer relationship management
kliendihaldus
olemus
firmade tavad, strateegiad ja tehnoloogiad klientide interaktsioonide ja andmete halduseks ja analüüsimiseks kliendi kogu elutsükli kestel, eesmärkideks kliendisuhete arendamine, klientide säilitamine, läbimüügi suurendamine
= the combination of practices, strategies and technologies that companies use to manage and analyze customer interactions and data throughout the customer lifecycle
andmehõive
ühendatakse klienditeave eri kanalitest (firma veebilehelt, telefoni teel, elusvestlusega, otsepostitustega, turundusmaterjalidega
sotsiaalmeediumist), kogutakse isikuandmeid, ostulugusid, ostueelistusi, hooleaineid
ülevaateid
https://en.wikipedia.org/wiki/Customer_relationship_management
http://www.iti.ac.pg/wp-content/uploads/2016/08/customer-relation-management-publication.pdf
https://www.project-sherpa.eu/customer-relation-management-smart-information-systems-and-ethics/
https://www.businessnewsdaily.com/7839-best-crm-software.html
ttps://crm.org/crmland/best-crm-software
vt ka
- klienditugi