satisfaction (1)

rahulolu

olemus
ISO/IEC/IEEE 24765, ISO/IEC 25062:
ebamugavustunde puudumine ja positiivne suhtumine toote kasutamisesse
= freedom from discomfort, and positive attitudes towards the use of the product

ISO/IEC/IEEE 24765, ISO/IEC 26513:
kasutaja subjektiivne reaktsioon toote kasutamisel
= user's subjective response when using the product

ISO/IEC/IEEE 24765, ISO/IEC 25010:
kasutaja vajaduste rahuldamise ulatus toote või süsteemi kasutamisel ettemääratud kasutuskontekstis
= degree to which user needs are satisfied when a product or system is used in a specified context of use

ülevaateid
https://en.wikipedia.org/wiki/Computer_user_satisfaction

https://en.wikipedia.org/wiki/Customer_satisfaction

https://en.wikipedia.org/wiki/Job_satisfaction

vt ka
- kliendi rahulolu uuring

Toimub laadimine

satisfaction (1)

rahulolu

olemus
ISO/IEC/IEEE 24765, ISO/IEC 25062:
ebamugavustunde puudumine ja positiivne suhtumine toote kasutamisesse
= freedom from discomfort, and positive attitudes towards the use of the product

ISO/IEC/IEEE 24765, ISO/IEC 26513:
kasutaja subjektiivne reaktsioon toote kasutamisel
= user's subjective response when using the product

ISO/IEC/IEEE 24765, ISO/IEC 25010:
kasutaja vajaduste rahuldamise ulatus toote või süsteemi kasutamisel ettemääratud kasutuskontekstis
= degree to which user needs are satisfied when a product or system is used in a specified context of use

ülevaateid
https://en.wikipedia.org/wiki/Computer_user_satisfaction

https://en.wikipedia.org/wiki/Customer_satisfaction

https://en.wikipedia.org/wiki/Job_satisfaction

vt ka
- kliendi rahulolu uuring

Palun oodake...

Tõrge

satisfaction (1)

rahulolu

olemus
ISO/IEC/IEEE 24765, ISO/IEC 25062:
ebamugavustunde puudumine ja positiivne suhtumine toote kasutamisesse
= freedom from discomfort, and positive attitudes towards the use of the product

ISO/IEC/IEEE 24765, ISO/IEC 26513:
kasutaja subjektiivne reaktsioon toote kasutamisel
= user's subjective response when using the product

ISO/IEC/IEEE 24765, ISO/IEC 25010:
kasutaja vajaduste rahuldamise ulatus toote või süsteemi kasutamisel ettemääratud kasutuskontekstis
= degree to which user needs are satisfied when a product or system is used in a specified context of use

ülevaateid
https://en.wikipedia.org/wiki/Computer_user_satisfaction

https://en.wikipedia.org/wiki/Customer_satisfaction

https://en.wikipedia.org/wiki/Job_satisfaction

vt ka
- kliendi rahulolu uuring

Andmete allalaadimisel või töötlemisel esines tehniline tõrge.
Vabandame!